Velkommen til oss

Ålesund frikirke ligger i sentrum av Ålesund, vi ønsker å bety en forskjell for menneskene i Ålesund

Vi er en menighet som vil lede mennesker til Jesus og forandre Ålesund med Guds godhet. Vi ønsker å følge Jesus, bli formet lik Ham og være med på det Han gjør i verden. Vi vil utruste hverandre til gjøre mennesker til Jesu etterfølgere.

Gudstjenestene og onsdagsgjengen er våre to viktigste fellesskap. Om du ønsker å bli kjent med eller være en del av menigheten, er du velkommen til å ta del her.
Vi tilhører Den evangelisk lutherske frikirke, et kirkesamfunn som ble stiftet i 1877, og som består av 83 menigheter spredt utover hele landet. Vi jobber tett med Sula Frikirke, og eldsterådet i Sula fungerer for tiden som eldsteråd for vår menighet.
Sammen med våre søstermenigheter tar vi del i Frikirkens internasjonale arbeid med å lede mennesker til Jesus og bygge kristne fellesskap i de områdene av verden hvor den kristne kirke står svakest.
Vi ønsker å se Guds rike vokse fram, og tror Gud vil bruke oss til å plante nye fellesskap i vår by.
Vi er åpen for alle mennesker, og du er hjertelig velkommen til å bli en del av oss!

Velkommen til oss