Apologetikk-kvelder i Ålesund Frikirke

04.04.2024

Apologetikk-kvelder er et konsept som Laget NKSS sparket i gang for noen år siden i Oslo, og som nå har ekspandert til andre regioner i Norge, slik som Oslo, Kristiansand, Trondheim og Bergen.

Info om apologetikk-kvelder i Ålesund:

«Om du er troende eller tvilende, regner deg som kristen, ateist eller noe helt annet, er du varmt velkommen til å utforske en rekke vanskelige, men viktige spørsmål om Gud, livet, Jesus og verden.Gjennom tre spennende samlinger i Ålesund frikirke, kommer vi til å ta opp vanskelige og utfordrende spørsmål knyttet til troen, livet og Bibelen. Ved hjelp av dyktige talere vil du bli utrustet til å være tryggi egen tro og til å ta de vanskelige tros-samtalene.

Hver samling har 45 min undervisning om et valgt tema og en 30 min Q&A, hvor alle spørsmål er velkomne. I tillegg til alt dette vil det bli servert kveldsmat hvor det er gode muligheter for å sosialisere og å snakke om dagens tema. Du er velkommen uansett alder og vi tror apologetikk-kveldene kan passe for alt fra videregående elever til pensjonister.

Følg med i kalenderen på hjemmesiden for å se når neste samling er.
Samlingene deles også på Facebook-siden til Støperiet Ålesund og Laget på Nordvestlandet.